Uşak Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi
DSpace@Uşak, Uşak Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor, araştırma verisi gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.
DSpace'teki Bölümler
Koleksiyonunu görmek istediğiniz bölümü seçiniz.
Enstitüler [312]
Fakülteler [1944]
Meslek Yüksekokulları [159]
Rektörlüğe Bağlı Birimler [1123]
Yüksekokullar [101]
Yeni Eklenenler
-
The Comparison of the Canidae Taxa with Karyotype Symmetry/Asymmetry Index (S/AI)
(Uşak Üniversitesi, 2023)The family Canidae is placed in the suborder Caniformia in the order Carnivora. There are both domestic and wild species in Canidae. The family consists of at least 35 wild species in 13 genera. The number of chromosomes ... -
Nohut Üreticilerinin Yabancı Otlar ve Mücadelesi Hakkında Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi: Uşak İli Örneği
(Uşak Üniversitesi, 2023)Bu çalışmada; Uşak ili Merkez, Ulubey, Eşme, Karahallı ve Banaz ilçelerinde nohut üretimi yapan üreticilerin yetiştiricilik deneyimleri, yabancı otlar ve mücadelesindeki yaklaşımlarının ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu ... -
Endüstriyel Atıksulardan Adsorpsiyon Yöntemi ile Ni(II) Giderimi ve Seçilen Adsorbanların Karakterizasyonu
(Uşak Üniversitesi, 2023)Sulu çözeltilerden, kirletici ve ağır metal özelliğine sahip Ni(II) iyonlarının adsorpsiyon işlemi kullanılarak uzaklaştırılması için adsorban olarak doğal zeolit (klinoptilolit) ve toz aktif karbonun (ticari) kullanılab ... -
“Kutuplar: Keşfedilmeyi Bekleyen Topraklar” Etkinliğinin Özel Yetenekli 6.Sınıf Öğrencilerinin İklim Değişikliği Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
(Uşak Üniversitesi, 2023)Etkilerini daha fazla hissetmeye başladığımız iklim değişikliği ile sürdürülebilir mücadele için alınması gereken önlemlerden birinin eğitim olduğu ortak kabul gören bir gerçektir. Bu çalışmada, Bilim ve Sanat Merkezleri’nde ... -
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Temel Bilimsel Süreç Becerilerini Uygulama Durumlarının Belirlenmesi
(Uşak Üniversitesi, 2023)Araştırmada, yoğunlaştırılmış eğitim programı uygulama sürecinde çalışmada yer alan çocukların etkinliklerde yer alan temel bilimsel süreç becerilerini uygulama durumlarının incelenmesi amaçlanmıştır. Doküman incelemesi ... -
Mesleki Yönde Bilişsel Gelişim Öz-değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik-Güvenirlik ve Betimsel Analiz
(Uşak Üniversitesi, 2023)Bu çalışmada üniversitelerin Fen ve Mühendislik bilimlerinde öğrenim gören son sınıf lisans öğrencilerinden son yılının bir yarıyılını zorunlu uygulamalı iş yeri eğitimi kapsamında özel sektör işletmelerinde ya da sanayi ... -
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Okul Müdürlerinin Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
(Uşak Üniversitesi, 2023)Bu çalışmanın amacı; Uşak ili Millî Eğitim Bakanlığına bağlı ilkokul ve ortaokullarda görevli öğretmenlerin, okul müdürlerinin Covid-19 pandemisi sürecindeki yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirmesini ortaya ... -
Öğretmenlerin İş-Yaşam Dengesi Algılarının Psikolojik Sözleşmeye Uyma Düzeylerindeki Rolü
(Uşak Üniversitesi, 2023)Bu araştırma, öğretmenlerin iş-yaşam dengesi algılarının psikolojik sözleşmeye uyma düzeyleri üzerindeki rolünün incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma ilişkisel tarama modelindedir. Araştırmada “İş-Yaşam ... -
Lise Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Sosyal Medyayı Eğitsel Kabullenme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Uşak Üniversitesi, 2023)Bu çalışmanın temel amacı lise öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve eğitsel amaçlı Youtube kabul düzeyleri arasındaki ilişkiyi çeşitli değişkenler açısından incelemektir. Araştırma deseni, ilişkisel tarama ... -
Okul Öncesi Çocuklarının Geometri Tahtası İle Temel Geometrik Şekilleri Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
(Uşak Üniversitesi, 2023)Okul öncesi dönemde temel geometrik şekillerin öğrenilmesi ilk önce şekillerin fark edilmesi ve isimlerinin öğrenilmesi aşamaları ile başlamaktadır. Çocuklar gelişim sürecinde ilerledikçe, şekiller arasındaki benzerlik ve ...